Algemene voorwaarden

Op al onze offertes en facturen gelden de Algemene Voorwaarden. Hierin staan onze afspraken over verkoop en levering duidelijk uitgelegd. Zo weet u precies waar u aan toe bent.

We adviseren u om deze voorwaarden door te lezen voordat u gebruikmaakt van onze diensten. Heeft u vragen of iets is niet duidelijk? Neem dan gerust contact met ons op. We staan voor u klaar!


Artikel 1 - Definities

In deze voorwaarden bedoelen we met:

  • Bedenktijd: de periode waarin je als klant kunt beslissen om de aankoop terug te draaien.
  • Consument: De koper.
  • Ondernemer: de persoon dat producten of diensten aan de consument verkoopt.
  • Dag: een kalenderdag.
  • Duurtransactie: een aankoop waarbij je diensten regelmatig ontvangt over een langere tijd.
  • Herroepingsrecht: de mogelijkheid om binnen de bedenktijd de aankoop te annuleren.
  • Algemene Voorwaarden: de onderhavige Algemene Voorwaarden van de ondernemer.

Artikel 2 - Ondernemer

Kramer stoffering
Kerkstraat 121
7471 AH Goor

Telefoonnummer: 0547-234 236
E-mailadres: info@kramerstoffering.nl
KvK-nummer: 86008269

Artikel 3 - Toepasselijkheid

  1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten van de ondernemer en op iedere overeenkomst op afstand die wordt gesloten tussen de ondernemer en de consument.
  2. Vóórdat de overeenkomst op afstand wordt afgesloten, ontvangt de consument de algemene voorwaarden. De consument is zelf verantwoordelijk voor het door lezen van deze algemene voorwaarden.

Artikel 4 – Het aanbod

  1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
  2. Het aanbod is vrijblijvend. De ondernemer is gerechtigd het aanbod te wijzigen en aan te passen.
  3. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken.
  4. Afbeeldingen bij producten zijn een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten. Ondernemer kan niet garanderen dat de weergegeven kleuren exact overeenkomen met de echte kleuren van de producten.

Artikel 5 - Betaling en Herroepingsrecht

  1. Wanneer u akkoord gaat met de offerte, ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail. Op dat moment zijn onze betalingsvoorwaarden van toepassing. Na het accepteren van de offerte heeft u een bedenktijd van 7 dagen, waarin u kosteloos kunt annuleren. 
  2. De bedenktijd gaat in op de dag volgend op de bevestiging van de offerte door u of een door u aangewezen en aan ons bekendgemaakte vertegenwoordiger.
  3. Bij annulering na deze periode, beschreven in lid 1, brengen wij een annuleringsboete in rekening van 10% van het totale aankoopbedrag.
  4. Indien de klant na de in lid 1, 2 en 3 genoemde termijnen geen schriftelijke annulering doorgeeft, wordt de aankoop als definitief beschouwd. In dat geval wordt 10% van het totale aankoopbedrag als kosten in rekening gebracht.

Artikel 6 - Aanbetaling

  1. Zodra u akkoord gaat met uw persoonlijke offerte, wordt deze omgezet in een definitieve bestelling. Vanaf dat moment heeft u 7 dagen de tijd om kosteloos te annuleren, zoals beschreven staat in artikel 5.
  2. Binnen 14 dagen na uw akkoord op de offerte verzoeken wij u vriendelijk om 10% van de totale koopsom als aanbetaling over te maken naar ons rekeningnummer. Ontvangen wij de aanbetaling niet binnen de gestelde termijn, dan behouden wij ons het recht om niet met het project te starten. 

Artikel 7 - Garantie

  1. Kramer stoffering biedt consumenten de garantie dat eventuele gebreken in het werk tot 10 jaar na oplevering kosteloos worden hersteld. Dit geldt tenzij het gebrek buiten de verantwoordelijkheid van Kramer stoffering valt of kan worden aangetoond dat het niet is ontstaan door hun werkzaamheden. Kramer stoffering is niet verantwoordelijk voor problemen veroorzaakt door een onjuiste installatie van de vloerverwarming.
  2. Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 2 maanden na levering aan de ondernemer schriftelijk te worden gemeld.
  3. De garantie is niet van toepassing:
  • Als de consument de producten heeft bewerkt of door derden heeft laten repareren of aanpassen;
  • Wanneer de producten zijn blootgesteld aan abnormale omstandigheden, onzorgvuldig behandeld, of niet volgens de aanwijzingen van de ondernemer zijn gebruikt;
  • Schade door brand, schroeiplekken, verschroeien of contact met niet-goedgekeurde chemische middelen valt buiten de garantie;
  • Schade door te hoge temperatuur van vloerverwarming;
  • Schade door ongevallen of verkeerd gebruik, zoals scheuren, gaten of beschadigingen door vallen, snijden of schuren.
  • Krassen en afwerkingsschade door zand, grind of ander schurend materiaal van verwerker, leverancier of gebruiker.
  • Schade door geen of verkeerd onderhoud.
  • Schade door verbouwingen of soortgelijke activiteiten.
  • Waterschade.

Artikel 8 – Klachtenregeling

  1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 2 maanden volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
  3. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
  4. Blijkt jouw klacht terecht? Dan regelen wij het voor je! We vervangen of repareren de producten gratis.

 

Openingstijden

Ma - Zat: 10.00 - 17.00 uur

Zondag: Gesloten